Konkurs

Pisali o nas

poniedziałek, 26 lutego 2018

Henryk Kania na podium najcenniejszych marek

Wzrost wartości o 35 proc. rok do roku do poziomu 485,9 mln zł dały marce Henryk Kania trzecie miejsce wśród najcenniejszych brandów żywieniowych w dorocznym rankingu dziennika „Rzeczpospolita”.

Wiodący opiniotwórczy dziennik „Rzeczpospolita” opublikował czternasty już Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. W tzw. rankingu głównym, który uwzględnia wszystkie marki bez podziału na branżę, brand Henryk Kania zajął wysokie 32. miejsce. Jednak już w zestawieniu najcenniejszych marek żywieniowych wartość na poziomie 485,9 mln zł (+ 35 proc. r/r) uplasowała go na trzeciej pozycji. Ponadto, marka Henryk Kania jest drugą najcenniejszą marką wędliniarską w Polsce oraz drugą najcenniejszą należącą do polskiej firmy.

Od początku powstania jesteśmy polskim, rodzinnym przedsiębiorstwem, a na wartość marki i zaufanie do niej, pracujemy od wielu lat. Jesteśmy dumni, że nasza marka z powodzeniem rywalizuje z zagranicznymi brandami, wielokrotnie tę rywalizację wygrywając – zarówno jeśli chodzi o preferencje konsumentów, jak i w takich właśnie plebiscytach, jak Ranking Najcenniejszych Polskich Marek „Rzeczpospolitej”. Wysokie pozycje, które zajęliśmy, są dla nas dużym wyróżnieniem, a zarazem dodatkową motywacją do jeszcze cięższej pracy – mówi Dominika Rąba, wiceprezes Zarządu ZM Henryk Kania S.A. i dodaje: – Sądzę, że dzięki wprowadzanym właśnie do naszej oferty nowościom, takim jak linia mięsnych przekąsek czy batony proteinowe, wartość marki Henryk Kania będzie stale rosła.

O ZM Henryk Kania S.A. 

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. to polska, rodzinna firma, a zarazem wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce z przychodami rocznymi przekraczającymi 1,2 mld zł. Firma należy do ścisłych liderów w niemal każdej kategorii rynku wędliniarskiego w Polsce, w której jest obecna. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Spółka oferuje szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka. Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.