Pressroom

czwartek, 22 marca 2018

Henryk Kania z logo firm rodzinnych

Szacuje się, że w Polsce jest 2,2 mln czynnych firm, z tego co najmniej 60 proc. to przedsiębiorstwa rodzinne. Wśród nich są ZM Henryk Kania, które od lutego 2018 mogą posługiwać się logo Firm rodzinnych, czyli charakterystycznym drzewkiem.

Nasza firma od momentu powstania jest polskim, rodzinnym przedsiębiorstwem. To wartość ponadczasowa, którą chcemy komunikować. Jednym ze sposobów tej komunikacji jest wykorzystywanie logo firm rodzinnych, które to logo pojawiło się w pierwszej kolejności na naszej stronie internetowej. W planach  mamy kolejne nośniki, na których je umieścimy.

Większość średnich, małych i mikroprzedsiębiorstw to firmy rodzinne. Wytwarzają 67 proc. krajowego produktu brutto, czyli stanowią bardzo ważny segment gospodarki. W dodatku zapewniają znacznie więcej miejsc pracy niż duże firmy. Dzięki upartości w działaniu i determinacji, mają większą zdolność przetrwania trudnych czasów, co pokazał kryzys finansowy. Firmy rodzinnej tak łatwo się nie likwiduje czy nie sprzedaje, bo nosi nazwisko właściciela. Jest także pewnego rodzaju zobowiązaniem wobec pokoleń, które budowały firmę.

Paweł Sikora

Dyrektor ds. PR i relacji inwestorskich

psikora@henrykkania.pl