Pressroom

środa, 05 grudnia 2018

Konkurs dla szkół podstawowych rozstrzygnięty!

350 dzieci, 15 klas i blisko 30 wspaniałych prac to efekt zakończonego właśnie konkursu dla szkół podstawowych w gminie Pszczyna, Goczałkowice i Miedźna organizowany przez ZM Henryk Kania S.A. pt. „Pomysł na zdrowe śniadanie”. W akcję włączył się także Urząd Miasta Pszczyna. Wybór najlepszych był bardzo trudny. A kto ostatecznie wygrał?

Konkurs „Pomysł na zdrowe śniadanie”, inspirowany wprowadzeniem do sprzedaży linii produktów Henryka Kani z logo Disney’a, skierowany był do uczniów klas 1-3 szkół podstawowych. Każda klasa, która wzięła udział w konkursie, miała za zadanie przygotowanie zdrowego śniadania, a następnie sfotografowanie go i spisanie przepisu.

3 grudnia jury, w skład którego weszli: przewodnicząca Barbara Sopot-Zembok, I z-ca burmistrza miasta Pszczyna, Marta Wesołowska, Kierownik Referatu Promocji Urzędu Miasta, Karolina Kościelnik, Brand Manager ZM Kania oraz Paweł Sikora, Public Relations Manager, wybrało po burzliwych obradach trzy najlepsze ich zdaniem prace. Przyznano także dwa wyróżnienia. Oceniane były m.in. kreatywność, walory wizualne dania oraz estetyka. Zwycięskie klasy otrzymają dofinansowania do wycieczek, a każdy z uczniów wyróżnionych klas paczkę z niespodzianką.

Ostatecznie pierwsze miejsce zajęła klasa III ze szkoły w Górze, drugie miejsce przypadło pierwszakom z SP w Porębie, a trzecie klasie II a z SP1 w Pszczynie. Tak naprawdę jednak każda z nadesłanych prac była niemalże tak dobra, by znaleźć się na podium, więc zdecydowano o przyznaniu dwóch dodatkowych wyróżnień dla klasy II z SP w Brzeźcach i II a z SP w Studzionce. – Poziom był bardzo wysoki, a wiele prac było naprawdę fantastycznych – trudno było nam wybrać najlepszą trójkę. Z uwagi na wkład pracy i zaangażowanie dzieci, wszyscy którzy wzięli udział w konkursie, otrzymają od nas drobne upominki – mówi Paweł Sikora, PR Manager ZM Kania.

Linia produktów od Henryka Kani z logo Disney’a stworzona specjalnie z myślą o dzieciach, to nie tylko uwielbiane przez nie postacie z bajki „Kraina Lodu”, ale także – a może nawet przede wszystkim – unikalna na rynku jakość produktów, które spełniają bardzo wyśrubowane normy. Potwierdzeniem są krótka etykieta i wysoka mięsność. W ofercie znajdują się parówki, schab delikatny oraz polędwica drobiowa.

Paweł Sikora

PR & Communication Manager

psikora@henrykkania.pl