Pressroom

poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Majówka, czyli sezon grillowy czas zacząć

Jakie rodzaje mięsa i wędlin najlepiej się sprzedają w okresie grillowym, co na ten czas proponują ZM Henryk Kania oraz kto jest najważniejszym odbiorcą grillowych specjałów, mówi Dominika Rąba, wiecperezes ds. handlu i marketingu naszej Spółki.

- Sezon grillowy w Polsce trwa od pierwszych ciepłych dni kwietnia, choć jego oficjalnym rozpoczęciem jest majówka. Kończą go ostatnie pogodne dni września. To bez wątpienia bardzo pracowity, ale również owocny i ważny czas dla całej branży mięsnej. Efekty sprzedażowe są wyraźne, bo wzrosty na poszczególnych indeksach bywają dwucyfrowe względem pozostałych miesięcy - mówi Dominika Rąba. I dodaje: - Polacy najczęściej kupują kiełbasy cienkie w tym tradycyjną śląską, a także karkówkę i boczek. To znane i chętnie wkładane do koszyka pozycje. Popularna jest też biała kiełbasa oraz kaszanka i choć nie są one produktami pierwszego wyboru w sezonie grillowym, to mają bardzo wielu zwolenników. Na przykładzie naszych wyrobów widzimy, że co roku od kwietnia do września, a nawet października, produkty te sprzedają się bardzo dobrze.

Jakie produkty grillowe lub nadające się do wykorzystania przy grillu znajdują  się w ofercie ZM Kania? Dominika Rąba mówi: - W 2019 roku marka Henryk Kania rozwija swoją ofertę grillową o produkty z bardzo krótką etykietą. W linii „GO GREEN GRILL” znajdują się kiełbaski białe i kiełbaski śląskie pakowane w tzw. duopaczkach oraz kiełbasa śląska i kiełbasa biała w większych, grillowych paczkach. To wyroby stworzone z myślą o wymagających klientach, którzy oprócz tradycyjnych smaków sezonu grillowego, poszukują w produktach wartości dodanej w postaci bardzo dobrego składu. A taki znajdą właśnie w naszej linii „GO GREEN GRILL”. Jeżeli chodzi o portfolio grillowe, to w naszej ofercie znajdują się zarówno tradycyjne cienkie kiełbasy – śląska, biała czy podwawelska, jak i doskonałe kaszanki oraz kiełbaski śląskie czy białe pakowane w poręczne duopaczki. Tak naprawdę każdy znajdzie w naszej ofercie coś dla siebie, tym bardziej, że wspomniane produkty oferujemy w różnych wariantach smakowych.

Kto najchętniej kupuje grillowe specjały, a co za tym idzie, należy do najwązniejszej grupy docelowej producentów wędlin? - Nasza grupa docelowa to tak naprawdę każdy, kto lubi grillowanie i każdy, kto w gospodarstwie domowym odpowiada za zakupy produktów spożywczych. Teoretycznie więc trudno precyzyjnie wskazać tutaj ograniczenia czy to wiekowe, czy ze względu na płeć czy też inne czynniki. Na pewno jednak nasi klienci to osoby, które cenią w wyrobach grillowych połączenie dobrego smaku, wysokiej jakości i niejednokrotnie innowacyjnego i nieszablonowego podejścia do produktów wędliniarskich - tłumaczy Rąba.

Paweł Sikora

PR & Communication Manager

psikora@henrykkania.pl