Pressroom

poniedziałek, 20 listopada 2017

Superbrands 2018 i Superbrands Polska Marka 2018 dla marki Henryk Kania

W tym roku o wyróżnieniach decydowali wyłącznie konsumenci, więc kolejne już tytuły dla marki Henryk Kania przyznawane przez Superbrands są jeszcze cenniejsze niż poprzednie.

Rok i dwa lata wcześniej ZM Kania zostały wyróżnione prestiżowym tytułem „Created in Poland Superbrands”. W tym, Spółka otrzymała tytuły Superbrands 2018 i Superbrands Polska Marka 2018. Jak informuje na swojej stronie internetowej organizator, o przyznaniu tytułów Superbrands 2018 zadecydowali wyłącznie konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce. „Kluczowe kryterium brane pod uwagę, to polecanie marki, które wyraża zaufanie i uznanie jakości” – można przeczytać na www.superbrands.pl.

Badanie konsumenckie na potrzeby edycji 2018 zrealizowane zostało we wrześniu 2017 r., metodą CAWI, na próbie N=10 037 przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia i objęło prawie 2 000 marek konsumenckich. Wyniki badania są ważone do struktury populacji pod względem płci i przedziału wiekowego.

O Superbrands i ZM Henryk Kania

Superbrands to międzynarodowa organizacja, działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie, a od 11 w Polsce. Wyróżnia najlepsze marki i wspiera ich dalszy rozwój.

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce z przychodami rocznymi przekraczającymi 1,2 mld zł. Firma należy do ścisłych liderów w niemal każdej kategorii rynku wędliniarskiego w Polsce, w której jest obecna. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter.

Paweł
Sikora

Public Relations Manager

 

psikora@henrykkania.pl
Przedsiębiorstwo Henryk Kania to zakłady mięsne, które od lat łączą ze sobą nowoczesność z tradycją. Do przygotowywania naszych wyrobów wykorzystujemy unikalne receptury, przekazywane z pokolenia na pokolenie. M.in. dzięki dbałości o wysoką jakość wyrobów, nasze zakłady mięsne wielokrotnie uznawane są za pionierów w wyznaczaniu trendów w polskiej branży spożywczej.