Pressroom

piątek, 26 maja 2017

Złoty Paragon dla Kabanosów pieczonych Maestro!

25 maja podczas gali finałowej konkursu „Złoty Paragon – nagroda kupców polskich” nagrodzono te produkty i usługi, które  - jak pisze organizator –  w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego Polsce i przynoszą kupcom największe dochody.

W kategorii „wędliny konfekcjonowane” pierwsze miejsce i statuetkę „Złoty Paragon” otrzymały Kabanosy pieczone Maestro produkowane przez ZM Henryk Kania S.A. Z kolei w kategorii „wędliny premium” na podium stanęła Kiełbasa Krakowska Maestro zdobywając wyróżnienie.

Konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich" jest jednym z najważniejszych - cyklicznych wydarzeń polskiej branży FMCG.  Organizatorem konkursu jest miesięcznik Hurt & Detal - jedno z najbardziej znaczących na rynku prasy branżowej, ogólnopolskie pismo FMCG.  Konkurs odbywa się w cyklu rocznym. Pierwsza edycja miała miejsce w maju 2011 roku.  „Złoty Paragon” - to wyróżnienie przyznawane przez właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski. Konkurs przebiega pod nadzorem Instytutu Badawczego TNS Polska.

O MARCE HENRYK KANIA:

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce z przychodami rocznymi przekraczającymi 1,2 mld zł. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Firma oferuje szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka. 

Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Paweł Sikora

PR & Marketing Manager

psikora@henrykkania.pl