Przyspieszone postępowanie układowe - dokumenty

środa, 07 czerwca 2017

ZM Henryk Kania partnerem DAAS BERSERKER'S TEAM Bielsko-Biała

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. z Pszczyny podpisały umowę sponsoringową, na mocy której zostały partnerem bielskiego klubu sportów walki DAAS BERSERKER'S TEAM. Umowę podpisano do końca 2017 roku.

Na mocy umowy, logo ZM Kania pojawi się na spodenkach i koszulkach zawodników DAAS BERSERKER'S TEAM Bielsko-Biała. Ponadto planowane są wspólne działania promocyjne obejmujące m.in. social media. – Cieszymy się, że tak duża i rozpoznawalna marka dołączyła do grona naszych sponsorów. Dzięki temu, będziemy mogli jeszcze skuteczniej realizować nasze sportowe plany – mówi Damian Herczyk, założyciel oraz główny trener w klubie DAAS Berserker's Team Bielsko-Biała. I dodaje: – MMA stało się w Polsce bardzo popularną dyscypliną, która obecnie ustępuje pod względem zainteresowania tylko piłce nożnej i siatkówce, a w miesiącach zimowych jeszcze skokom narciarskim.

O DAAS BERSERKER'S TEAM Bielsko-Biała

DAAS BERSERKER'S TEAM Bielsko-Biała zdobywa ogromne sukcesy na arenie walk zawodowych, jak i amatorskich. Reprezentanci klubu systematycznie z każdych zawodów wracają z wieloma medalami.  Największe sukcesy to medale mistrzostw świata zdobyte przez trenera Damiana Herczyka w 2011 roku w Serbii (srebrny medal) oraz jego podopiecznego Rafała Haratyk w 2012 roku – złoty medal. Do tego dołączyć można dwa medale Amatorskich Mistrzostw Polski MMA (złoto i brąz).  Klub w ciągu 5 lat działalności osiągnął bardzo wysoki poziom sportowy i jest jednym z najlepszych klubów MMA w Polsce.  Kadra trenerska wiele uwagi przykłada do rozwoju młodych zawodników, a od roku funkcjonuje w klubie sekcja dla dzieci w wieku 5-9 lat.

O ZM Henryk Kania S.A.

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce z przychodami rocznymi przekraczającymi 1,2 mld zł. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Firma oferuje szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.  

Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.